Novinka v modelové rade Octavia je s délkou 4581 mm o zhruba jeden centimetr delší, 15 mm širší
a 13 mm vyšší než Octavia Combi 4x4. Vnejší robustnost vozu zvýrazòuje nový prední a zadní nárazník, bocní ochranné lišty a nástavce prahu. Vuz má standardne
cerné podélné strešní nosice, pod hlavními projektorovými svetlomety jsou v nárazníku integrované prední mlhovky, na prazích ozdobné lišty s nápisy Scout a na
blatnících ochranné lemy. Prední i zadní cást vozu chrání zespoda velký nájezdový kryt. Standardem jsou rovnež 17" litá kola Proteus, jejichž optimalizovaný tvar
brání jejich poškození pri jízde v terénu. Záï vozu Octavia Scout zdobí nápis s oznacením modelu a leštená koncovka výfuku z ušlechtilé oceli.
V interiéru zaujme kuží obšitý volant, hlavice radicí páky a madlo parkovací brzdy. Pod prední loketní operkou se nalézá praktický a objemný Jumbo-Box,
speciálne pro vuz Octavia Scout byly pripraveny zvláštní potahové látky sedadel a pevné madlo na prístrojové desce pred spolujezdcem.
Vuz Škoda Octavia Scout si zákazníci budou moci objednat s jedním ze dvou výkonných ctyrválcových motoru. Benzinový motor 2.0 FSI má výkon 110 kW (150 k)
a nejvetší tocivý moment 200 Nm pri 3500 min-1, turbodiesel 2.0 TDI PD disponuje 103 kW (140 k) a 320 Nm pri 2600 min-1. Motor 2.0 TDI je zároveò vybaven
bezúdržbovým filtrem pevných cástic (DPF). Oba motory jsou spojeny s šestistupòovou prímo razenou prevodovkou.
Octavia Scout používá osvedcený systém pohonu všech kol, který prokázal své prednosti již v modelu Octavia Combi 4x4. Systém pracuje s promenným
rozdelováním tocivého momentu mezi koly prední a zadní nápravy podle jejich okamžitých trakcních schopností, a to prostrednictvím mezinápravové lamelové spojky
Haldex.
Škoda Octavia Scout bude na trh uvedena v breznu. |